Særlige tilbud
CONTAINEX - Customer service manager

Customer service manager

Allrounder med organisationstalent

CONTAINEX - Customer service manager

Med containere skaffer vi optimale rumløsninger til mange forskellige kundebehov. For at det fungerer perfekt, skal vores customer service managere være organisationstalenter.

I denne funktion er du mellemled mellem salg og produktion og ansvarlig for, at afviklingen af samtlige projekter forløber gnidningsfrit. Fra planlægning til færdiggørelse.

Dine arbejdsopgaver:

  • Du afvikler alle ordrer fuldstændigt, begyndende med udarbejdelse af tilbud.
  • Du arbejder tæt sammen med din sales manager
  • Du bearbejder udbud
  • Du fungerer som et internt omdrejningspunkt for indkøb, produktion og logistik
  • Du koordinerer samtlige monteringshold og leverancer ved større byggeprojekter eller anlæg
  • Du er i regelmæssig kontakt med stamkunder og nøglekunder
play
True
http://www.containex.dk/-/m/images/ctx/07-karriere/containex-customer-service-intro.jpg

Isabel c., Customer Service Managerin:
Tilfredse kunder er selvfølgelig et resultat af en masse arbejde: Jeg ledsager kunderne gennem hele købsprocessen, dvs. fra den første kontakt til udarbejdelse af tilbud, færdiggørelse af ordrer og til opfølgningen Det er dejligt, at jeg kan arbejde i et internationalt team og derved bruge mine sprogkundskaber. Det er også sjovt, at jeg lærer noget nyt hver dag.

^ - Top
Logo - GREEN technology
Dine fordele
  • Over 30 års erfaring
  • Personlig rådgivning hos kunden
  • Omgående levering/udbringning til bopælen
  • Utallige kombinationsmuligheder
  • Egne monteringsteams på stedet   
CONTAINEX - Logo Mere plads nu
>

Dette website bruger cookies for at kunne sikre dig den bedst mulige brugererfaring. Ved at bruge websitet accepterer du at cookies gemmes. Du finder yderligere oplysninger på: Brugsbetingelser